Rólunk

Molnár Balázs
A megoldóember, aki mindent is elintéz.

Molnár Dávid
A kitalálóember, aki megőszíti Bazsit.

Hasonlítunk, mint két tojás — igaz?

Nem? 😮

A rejtély megoldása: nem vagyunk testvérek, csak névrokonok.

…és ahogy látni fogod, egy kicsit más szellemiségben csináljuk, mint a többiek.

Molnár Balázs

Bazsi a csapatban a tech zseni, aki a dolgokat működteti.

Mindezt egy gazdaságinformatika BSc-vel és MSc-vel kezdte a Budapesti Corvinus Egyetemen, a tanulmányok mellett pedig a Magyar Telekom IT fejlesztési osztályát erősítette.

A következő állomása az eNet Internetkutató és Tanácsadó vállalat volt.

Ennek a cégnek a fő fókuszában az e-kereskedelmi kutatások álltak:

  • Online vásárlók fogyasztási szokásainak tanulmányozása
  • Webáruházak fizetési és logisztikai megoldásainak vizsgálata
  • Elektronikus kereskedelem forgalmi adatainak mérése és becslése

…az itt tanult webshop-elméletet pedig a gyakorlatba is átültette!

2016-ban kilépett a munkahelyéről, hogy átvegye a családi vállalkozást – majd az internetre költöztesse.

A Teak Trade eredeti, Burmából származó keleti tárgyakat értékesít 2008 óta.

A váltás olyan jól sikerült, hogy a webshop a mai napig működik!

Bazsi a raktárban

Bazsi a Teak Trade raktárában

Emellett pedig weboldalak és webáruházak készítésébe kezdett, majd szép lassan az ország egyik legjobbjává vált.

Bazsi a raktárban

Saját cégei mellett pedig — tanulási vágyának köszönhetően — a legelső emberek között csatlakozott egy online marketing ügynökséghez (részmunkaidőben).

…ahol végül megismerték egymást Dáviddal!

Molnár Dávid

Dávid a csapatban a kreatív elme, aki a dolgokat megalkotja.

Ő az, aki E/3-ban ír magáról.

Az életútja jóval csapongóbb volt, mint Bazsié:

  • Programtervező informatikát tanult
  • Ahonnan nyomozónak csapott át
  • Majd végül pszichológián kötött ki

Rokonterületek, nem igaz? 😅

Így jutott el végül a marketinghez (ami legalább a pszichológiára épül).

Emellett — Bazsihoz hasonlóan — Dávid is 2016-ban kezdte el saját kerttervező vállalkozását.

Az ő feladata volt az Út a Kerthez® marketingje és digitalizálása.

A továbbfejlődést pedig ő is az online marketing ügynökségnél kereste – szintén részmunkaidőben.

Gardenexpo kiállítás

Dávid a cége (Út a Kerthez®) standjánál – a Gardenexpo kiállításon

Bazsi és Dávid — a két Molnár

A részmunkaidős ügynökségi munka mindkettőjüknek bejött, hiszen:

  • itt ismerték meg egymást
  • óriási vállalatokkal volt szerencséjük együtt dolgozni
  • testközelből láthatták, hogyan épül fel az egyik vezető marketing ügynökség

Majd a hosszú évek alatt felszedett üzleti tudást elkezdték másoknak is átadni!

A tudást, amivel csúcsra járatták a marketingjüket:

fontos üzleti kifejezések

Google találatok a “kerttervezés” kulcsszóra

A tudást, amivel rendszeresen megjelennek a médiában:

A tudást, amivel több, mint egy millió emberhez jutnak el évente – teljesen ingyen:

tanácsadás

Út a Kerthez® — Magyarország egyik legolvasottabb kert blogja

A tudást, amivel rengeteg terméket értékesítettek már:

termék referenciák

A tudást, amivel a szolgáltatásukat is népszerűvé tették:

termék referenciák

És a tudást, amivel bárki, bármikor megismételheti mindezeket egy új, friss céggel:

üzletviteli tanácsadás

A Targeter havi organikus forgalma – fél év alatt, ingyen

Szeretnéd megismerni a teljes sztorit?

Itt megtalálod:

A 7+1 legfontosabb dolog, amit bárcsak megtanítottak volna az első vállalkozásom előtt. Egy igaz történeten keresztül. Ide kattintva INGYEN megkapod (4 másodperc az egész).

Mindezt a tudást pedig a Targeter-en keresztül adjuk át.

A Targeter szellemisége

A Targeter célja az, hogy kinevelje Magyarország leendő vállalkozóit.

Amikor mi kezdtük, még egyetlen hasonló képzésrendszer sem létezett.

Mindent magunknak kellett kitapasztalnunk.

Pontosan ezt akarjuk megkönnyíteni másoknak!

Nem az a célunk, hogy meggazdagodjunk, bekerüljünk a tévébe, vagy anyu büszke legyen ránk.

Bazsival minimalisták vagyunk.

  • Nem hordunk drága órákat — elég számunkra a feleségeinktől kapott karikagyűrű
  • Nem hordunk menő j̶ó̶z̶s̶e̶f̶v̶á̶r̶o̶s̶i̶ Armani öltönyt — az 500 forintos póló kényelmesebb
  • Nem hirdetjük azt, hogy a vállalkozás könnyű — sajnos nem való mindenkinek

Az életünket kiegyensúlyozottan éljük.

egészséges táplálkozás

Igyekszünk egészségesen táplálkozni

targeter alapító Dávid

A ruhatárunk… elég puritán

sport

Minden nap sportolunk

Dávid dolgozik

Akkor és onnan dolgozunk, ahonnan hatékonynak érezzük magunkat

Emellett pedig a családra és a barátokra is jut időnk

Van, akinek ez unalmas.

Másoknak túlságosan egyszerű.

Nekünk viszont tökéletes.

Ha tetszik a szellemiségünk, akkor köztünk a helyed!

Azt javasoljuk, hogy KEZDD ITT ?

30 darab extra vállalkozásötlet

A feliratkozással elfogadom az adatvédelmi tájékoztatót.

Remélem megmozgatja a fantáziádat és közte lesz a te milliókat érő vállalkozásod alapötlete is.

Exkluzív hozzáférés: Kizárólag emailben!

A feliratkozással elfogadom az adatvédelmi tájékoztatót.

Fontos: Az alapelveket a saját cégem történetén keresztül mutatom be, de ezek bármely iparágra és cégre átültethetőek – legyen az webshop, tanácsadás, vagy online oktatás.

A 7+1 legfontosabb dolog, amit bárcsak megtanítottak volna az első vállalkozásom előtt

A feliratkozással elfogadom az adatvédelmi tájékoztatót.

Extra webshop ötletek

A feliratkozással elfogadom az adatvédelmi tájékoztatót.